Forum www.polskareczna.fora.pl Strona G│ˇwna www.polskareczna.fora.pl
Pi│ka rŕczna w Polsce
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

a jak wyglada sprawa jesli chodzi o separacje?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.polskareczna.fora.pl Strona G│ˇwna -> WASZE PROPOZYCJE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 752
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 0:05, 11 Kwi 2014    Temat postu: a jak wyglada sprawa jesli chodzi o separacje?

To dopiero był odlot!
[link widoczny dla zalogowanych]
A z Golden Rose - seria Miss Selene Mini?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest strasznie chyda, ma wy┼éumpiaste oczy ta kasia, oj jak anorekcja b─ůdz ne leczona tarczyca.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiec polecam, wszystko dokładnie tłumaczy,Lezac na stole,rozsmieszał mnie zartował.Bardzo fajnie to wspominam.
Ja rok temu też miałam takie dylematy jak wy teraz,a co jak nie bedzie miejsca i takie tam.Ale wszystko było ok,mimo tego ze zjawiłam sie w klinice dzien przed wyznaczonym terminem cc.Dr Lipski mi mowił wtedy że nie ma co panikować i ze jeszcze tam sie nie zdażyło zeby odesłano ich pacjętke.Ale to było 10 msc temu.

Mam nadzieje ┼╝e czas uleczy moje rany i ┼╝e jeszcze kiedy┼Ť mu podziekuje za to ┼╝e odszed┼é !!! [link widoczny dla zalogowanych] Ale napewno wieczorkiem uda mi sie troche
no w┼éa┼Ťnie do hehehe-┼Ťmieszne my tanczymy niby dla was ale z nasza muzyk─ů i w ta┼äcu te┼╝ jest odbijany hehehe Zdarza si─Ö, ┼╝e dr─Ötwienie spowodowane jest obecno┼Ťci─ů osteofit├│w na kr─Ögach szyjnych S3- S5 (osteofity s─ů to takie ma┼ée naro┼Ťla na kr─Ögos┼éupie, kt├│re bardzo cz─Östo podra┼╝niaj─ů nerwy i dlatego dr─Ötwiej─ů ko┼äczyny g├│rne) Gdyby dr─Ötwia┼éy nogi mog┼éoby to znaczy─ç, i┼╝ osteofity obecne s─ů na kr─Ögach l─Ödzwiowych lub krzy┼╝owych. chodzilam do psychiatry dostalam zestaw roznych lekow a one tylko pogorszyly sprawe. Efekty nadal niezadowalaj─ůce wi─Öc dalej zacze┼éam si─Ö zg┼é─Öbia─ç nad genez─ů mojego przypadku, by┼éy badania hormon├│w wysz┼éo ok ale prawdopodobnie musz─Ö zwi─Ökszy─ç ilo┼Ťc jodu w diecie, lekarz kt├│ry wys┼éucha┼é mojego problemu przyzna┼é mi racj─Ö i poleci┼é jeszcze leki na popraw─Ö pracy nerek bo cz─Östo mam problemy z infekcjami p─Öcherza, do tego jod o zi─Ökszonej dawce, i dalsze badnia ┼╝eby jeszcze si─Ö upewni─ç jak dzia┼éaj─ů hormony ( prolaktyna TF4). tak to wygl─ůda┼éo jak jakas b┼éonka, tak sobie pomy┼Ťla┼éam ze pewnie ten nie odpowiedni nask├│rek z szyjki macicy, i teraz mia┼éam cytologie, stwierdzono nadzerke, stan zapalny, nie dano mi lek├│w, posz┼éam do innego gin i ten przepisa┼é mi gynalgin. [link widoczny dla zalogowanych]
Moga jedynie odlozyc problem na pozniej tzn. chirurgicznie? Czy ktoras z dziewczyn wie gdzie w Opolu lub niedaleko od Opola jest dobra, przestronna sauna z mo┼╝liwo┼Ťci─ů rezerwacji dla kilku os├│b (3-4 kobiety)? Regine Kreglicka tez nie moj typ i rzeczywiscie ma wylupiaste oczy, ale od Foremniak i tak ladniejsza. pusz─ů si─Ö... Nie robi─Ö tego aby schudn─ů─ç (nie mam z czego), ale dlatego, ┼╝e m├│j organizm z tego strucia zg┼éupia┼é i ju┼╝ nie bardzo rozr├│┼╝nia┼é, co dla niego dobre, a co z┼ée.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak przyniesie sie swoj kolczyk to przekuja za 50zlotych..., a jak odrazu chce sie w salonie jakis kolczyk kupic to kosztuje to razem z dzirurka :
Macie jakie┼Ť ciekawe pomys┼éy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czasami, jak ju┼╝ nie daj─Ö rady, jad─Ö na cmentarz do Mamy, tam czuj─Ö si─Ö jak w domu, jest spok├│j, wszystko jest takie bliskie drzewa, ptaki i Ona jest jakby bli┼╝ej mnie, tam p┼éacz─Ö w samotno┼Ťci, tam m├│wi─Ö o wszystkim co mnie boli
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niewiele mi zostało...
[link widoczny dla zalogowanych]
Na pocz─ůtku bardzo przydaj─ů si─Ö spodnie i majtki na rzepy po tej stronie, gdzie jest noga z aparatem.
Nie radz─Ö Ci rezygnowa─ç z chodzenia przy jednej kuli...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
WSZYSTKO WAM SIE ZAGOI JUZ PO 2 TYGODNIACH JAK NIE SZYBCIEJ
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dziecko ty si─Ö dobrze najedz i napij, bo tam ci ju┼╝ nic nie dadz─ů. [link widoczny dla zalogowanych] jednak, poniewaz po dlugotrwalym obciazeniu miesnie brzucha sa opuchniete zaleca sie aby po skonczeniu 42 dni .szostki6 dac im jakies 3 dni odpoczac i nie robic zadnych cwiczen.
pozdrawiam Przeczytalam caly watek i tak dla podsumowania wklejam nazwy kursow ktore tutaj sie przewinely: [link widoczny dla zalogowanych] p?length=long fajnie by bylo wyjechac do innego kraju- mam kolezanke Estonke, jest bardzo szeroka i gruba a zawsze miala chlopakow, nie wiem, jak ona to robila, ale nigdy nie byla sama...w Estonii, potem Danii, potem Niemczech... a tez mam usuniete obydwa platy . [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam i czekam na kontakt. Niestety jestem bezrobotna i nie stać mnie na zakupy za 700 zł, więc wybrałam Orbitrka Magnetycznego za 460 zł, Czytałam, że odradzacie zakup sprzętu tak tanio. Atkins bardzo wyraznie napisal w swojej ksiazce ze Fat Fast jest sposobem na wlaczenie spalania tluszczu. Ja jestem po drugiej stronie barykady ... to ja już naprawde nic nie wiem i nie rozumiem hehehe ważne żeby działało Jak czytam te wszystkie wpisy , to jakbym czytała o swoim życiu. zapraszam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak obecnie sprzedaje si─Ö paracetamol o wi─Ökszym zag─Öszczeniu i wspomniane dolegliwo┼Ťci dotykaj─ů ju┼╝ m┼éodzie┼╝.
[link widoczny dla zalogowanych]

Ostatnio w og├│le kiepsko si─Ö czuj─Ö :
[link widoczny dla zalogowanych]
a po tem i tak tego nikt nie je!!! Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Moje drogie...od ┼Ťrody bior─Ö Bromergon.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Aureolke jej da─ç normalnie ! [link widoczny dla zalogowanych] bo jak bedzie to polegalo na kilku machnieciach noga czy reka, to rzeczywiscie nic to nie da...
Ale nie poddam sie. znajdz w sobie ducha walki i postanow sobie - nikt nie jest lepszy ode mnie, odkryj w sobie zalety (pewnie teraz juz gleboko schowane pod smutkiem i nienawiscia do wlasnej osoby) zdalas studia z wyroznieniem - swietnie!! Mo┼╝e kt├│ra┼Ť z Was wie co┼Ť na ten temat?? dzieki Szczerze polecam. [link widoczny dla zalogowanych]
(hihi) czekam na odpowiedzi, papa W celu wzmocnienia skuteczno┼Ťci preparatu BioDrain nale┼╝y:1. Natomiast chcia┼éam si─Ö dowiedzie─ç od Was ,bo zapewne jest tu wielu,wielu ludzi bardziej zorientowanych-jak si─Ö ma wykszta┼écenie prawnicze (polskie,jeszcze bez ┼╝adnej aplikacji ) we W┼éoszech? u mnie trwa on zwykle 10-20 min.i bardzo mi si─Ö to podoba. Bo za tymi zmianami, o kt├│rych wcze┼Ťniej pisa┼éam, posz┼éy te┼╝ zmiany personalne i b─Öd─Ö wsp├│┼épracowa─ç z tymi, kt├│rych sama wybra┼éam. 12. Wi─Ökszo┼Ť─ç przypadk├│w bulimii ┼é─ůczy┼éabym raczej z zaburzeniami emocjonalnymi...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I jeszcze do pseudonaczycielki - bro┼ä Bo┼╝e nie m├│w o sobie ┼╝e jeste┼Ť pedagogiem, bo widz─Ö ┼╝e nie masz o tym poj─Öcia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ile dni sp─Ödz─Ö w szpitalu?
[link widoczny dla zalogowanych]
Liczy┼éam na dobranie fryzury do mojej twarzy i sylwetki, w┼éosy by┼éy ju┼╝ na tyle d┼éugie, ┼╝e mo┼╝liwo┼Ťci fryzury by┼éo wiele.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

podniesienie ci┼Ťnienia kri ; [link widoczny dla zalogowanych] Ponadto stale dostawa┼éam towar pe┼éen robali- takich moli spozywczych i innych te┼╝.
Przezylam tyle dni to fakt.Ale teraz wszystko sie zmienilo.Wtedy oczyszczalam sie i samo przygotowywanie przed na sokach dalo 10 kg w dol. Popros.go a bardziej uwierz ze dostajesz ta prace bo chce dla ciebie co najlepsze i dba o ciebie. 605440526 - pytac o p. Od razu kupiłam sobie magnez+ potas i komplet witamin. Jest to zupelnie normalna reakcja. [link widoczny dla zalogowanych]
Zobaczylam plamki przed okiem i mgle, myslalam ze organizm jest oslabiony i zlekcewazylam te objawy. czy ze zm─Öczenia... Natala bylam w Angli w ostatnie wakacje. Mieszkam w kraju pelnym Torkow i arabow. co do wygl─ůdu os├│b na zdjeciu - moze po prostu \tamta\ pani nie ma najlepszej sylwetki - figury, nie jej rozmiar. [link widoczny dla zalogowanych] m GDY KTOS UBUIRZE SIE NA MAKSA R├ôZOW NP SPODNIE BUTY BLUZKE BLUZE SWETER KURTKE STANIK MAJTKI WSZYTSKO R├ôZOWE to moze wygl─ůac dziwnie chcoiaz nie zawsze..
[link widoczny dla zalogowanych]
byłam u kosmetyczki zorjetowac sie ile kosztuje przebicie pepka to powiedziała mi ze 70 zł .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A Oldusi się udało, ma dwie kreski i zapisała się już do grudniówek.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.polskareczna.fora.pl Strona G│ˇwna -> WASZE PROPOZYCJE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin